Kaj je to takega, delat bicikle? Koliko stane razvoj od ideje do trgovine?

22.12.2016 / 06:10 1 komentar
Časi so zajebani. Pri skoraj nobenem nakupu dandanes več ne vemo, koga pravzaprav podpiramo. Poni je tak tipičen primer.

Razen tega, da sem imel v življenju več kot petkrat več biciklov kot avtov, me nič ne kvalificira za pametovanje o kolesih. Kot kupca pa me diskvalificira to, da ne pomnim, da bi kdaj kupil kolo samo zato, ker bi si zaželel novo, boljše. Vedno sem ga kupil, ko so mi staro ukradli. Samo enkrat, ko so mi v letu dni ukradli tri in sem imel poln kufer vsega, sem kupil rabljeno. Preživelo je še pol leta. Ko je bilo v zadnjih škripajočih vzdihljajih, sem ga pustil na vogalu in obvestil občinstvo na Twitterju, da si lahko z njim postreže. Samo popravilo bremz bi me stalo več kot sem zanj plačal. Potem sem si pri Čerinu na dnevu odprtih vrat v Diamantu z velikim popustom za 300€, 350€ kupil Schwinnovega Hornet cruiserja. Vintage kot je, mi dobro služi že štiri leta. Prevozil sem 7.000 km. Vsake toliko ga našpricam z WD-40. Če dežuje, je na dežju. Orodja nimam. Pumpe tudi ne. Gume mi napumpajo v Rogošportu za 60 centov. Lučko imam. Zamenjal sem tri zvonce.

Tako ...

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.




Zapri


 

Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE