Helios je bil prodan pod ceno in postal zgodba o uspehu

6.1.2017 / 06:08 Komentiraj
Banke so slabe lastnice. Ne znajo upravljati podjetij. Nimajo afinitete, niti kadrov. Raje prodajo terjatve z diskontom.

Bine Kordež je pred dnevi zelo nazorno analiziral — ko bi le bili tudi slovenski novinarji tega sposobni! —, da se po prodaji Heliosa v njegovem poslovanju ni zgodilo nič dramatičnega. Vsekakor pa nič tako zelo dramatičnega, da bi na prvi pogled opravičevalo kar 400 milijonov evrov razlike med nakupno in prodajno ceno Heliosa ob preprodaji Japoncem.

Potem, ko je Helios kupil avstrijski Ring, se je obseg skupne prodaje celo zmanjšal za dobrih 30 milijonov evrov, vendar je dodana vrednost ostala enaka (80 milijonov). Število zaposlenih se je zmanjšalo za 500, vendar je to bila tudi posledica ukrepov prejšnjega vodstva.

Obstajata pa dve veliki spremembi. Ring je prikazal večje dobičke iz naslova prodaje nepotrebnih osnovnih sredstev in zmanjšanja zalog in terjatev in si na ta način izplačal za 25 milijonov dividend.

Druga sprememba ...

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.




Zapri


 

Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE