Pekel! Šok! Ste videli, kaj delajo z manipuliranjem naslovov za več klikov?

10.1.2017 / 06:08 3 komentarji
Tabloidizacija medijev ima resne psihološke posledice že pri izbiri naslovov. Obrambnih mehanizmov ni ali ne delujejo.

O tem, kako slovenski novinarji manipulirajo z naslovi, kakšne so posledice te prakse za novinarstvo in kako se ceh ob tem ne zgane, sem pisal že nekajkrat, predvsem v luči permanentnih kršitev 10. člena Kodeksa novinarjev Slovenije, ki se glasi:

“Montaža, napovedi, naslovi in podnapisi ne smejo potvarjati vsebine. Primerno mora biti označena tudi simbolna ali arhivska slika.”

Moje kritike so letele zlasti na manipuliranje pri uporabi novic STA. Skoraj polovica slovenskih novinarskih vsebin namreč temelji na povzemanju nacionalne agencije. Zato so posledice drastične.

Odjemalci STA si pri poobjavljanju kot po tekočem traku izmišljajo najbolj neverjetne načine povzemanja vsebine, ki so velikokrat politično ali ideološko motivirani. Še več! Celo takrat, ko so “kaznovani” — tudi na podlagi mojih prijav, ko NČR prepozna njihovo ...

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.




Zapri


 

Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE