Žvečilni gumi, prosim. Pa brez dodatka za dobrodelnost, ker nisem nič kriv!

6.6.2017 / 06:10 Komentiraj
Kmalu ne bom mogel kupiti špagetov, ne da bi komu pomagal, ali sploh ne bom mogel nikomur pomagati, ne da bi jih kupil.

Povezovanje nakupovanja z dodano dobrodelno noto je postalo mainstream. Zdi se, da se je ideja o neetičnem (zahodnem) potrošniku tako močno zažrla v diskurz o potrošništvu, da je legitimizirala in osmislila marketinške akcije — pa če so še tako smešne —, ki jih trgovci oglašujejo s tem, da z nakupom njihovih artiklov nekomu pomagamo.

Postali smo tako vsesplošno krivi, da nas hočejo vsesplošno oprati krivde. Trgovci in korporacije domnevajo, da smo zahodni potrošniki obremenjeni s krivdo do te mere, da jo želimo z vsakim potrošniškim dejanjem vsaj malo sprati s sebe.

To lahko sklepamo iz popularnosti takšnih marketinških akcij. Biti potrošnik je postalo sinonim za biti kriv.

Zato je vsak nakup, pri katerem je količkaj poudarjen njegov plemeniti, dobrodelni značaj, toliko bolj mamljiv. Zakaj bi kupil in bil kriv, če pa lahko kupim in sem ne samo manj kriv, ampak celo dober človek?

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.




Zapri


 

Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE