Kakšna bo novinarska etika robota?

11.7.2017 / 06:10 Komentiraj
Robot po sproduciral 30.000 lokalnih novic na mesec. Ljudje bodo informirani o tistem, kar bo robot zaznal kot pomembno.

Trendi medijske industrije prinašajo marsikaj, na kar si še desetletje nazaj ne bi upali niti pomisliti. Kar četrtina svetovnega prebivalstva uporablja Facebook. Gre za platformo, ki nas povezuje in obenem odtujuje.

A bolj kot to vznemirja dejstvo, da nam ponuja večino tistega, kar tudi običajni medijski potrošnik potrebuje: novice, informacije, mnenja.

Čeprav uporabnik Facebooka živi v prepričanju, da gre za “njemu prilagojeno” platformo in da v posredovanju sporočil ni posebne potrebe po objektivnosti in korektnosti, pa z lahkoto izpusti spremljanje dnevnih novic preko medijev, ker mu ponudnik “vsega, kar potrebuje”, ponudi tudi to.

Facebook je zvesti spremljevalec že dveh milijard Zemljanov. Dve milijardi prebivalcev našega planeta spremlja eno samo “uredništvo”, ki razpolaga s podatki o naših bolj ali manj osebnih doživetjih, ki jih delimo s svojimi “prijatelji”. Ima vpogled v našo preteklost in glede na naše objave zaznava naše ...

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.




Zapri


 

Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE