Časa kislih kumaric ni več. (Vedno je čas kislih kumaric.)

3.8.2017 / 06:10 Komentiraj
Naše digitalne kompetence se bodo morale prilagoditi kompetencam najstnikov. Toda kakšen bo njihov zorni kot čez 10 let?

Poletni meseci so obdobje, ki je vedno odslikavalo značilno fazo v proizvodnji medijskih vsebin. Čas kislih kumaric pa ni več obdobje, ko bi si bilo treba izmišljati zgodbe in pripravljati vsebine na zalogo. Današnja družba ponuja več kot samo namišljene škandale.

Naravne katastrofe in teroristični napadi ne izbirajo časa. Morda so celo pogostejši prav v obdobju, ko si občinstvo in proizvajalci medijskih vsebin želijo dopustniškega odklopa. Minili so časi, ko so novinarji odhajali na dolge dopuste in na zalogo pripravljali reportaže o poletnem dogajanju. Pa tudi časi, ko so ustvarjalci televizijskih vsebin naredili zadnje oddaje junija in čez poletje predvajali ponovitve in posnetke, septembra pa so se vrnili na male ekrane.

Takšnih lukenj si mediji ne morejo več privoščiti. Danes so njihovi uporabniki obsedeni s tem, da morajo biti kjerkoli in kadarkoli izpostavljeni aktualnim vsebinam ter svojim najljubšim oddajam in serijam.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.




Zapri


 

Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE