Ali javne televizije še lahko privabijo mlade gledalce? Primer BBC.

9.7.2018 / 06:08 Komentiraj
Kako se zaradi Netlixa in Amazona razblinja idealizirana podoba javnega servisa, ki “informira, zabava in izobražuje”.

Te dni je bila predstavljena raziskava med gledalci TV programov v Veliki Britaniji, ki prinaša precej pozitiven rezultat za ustvarjalce vsebin. Po tej raziskavi, narejeni letos aprila, si britanski gledalci v povprečju še vedno ogledajo za 718 ur televizijskih programov v živo in 387 ur z zakasnitvijo, ob tem pa namenijo drugim TV storitvam — s tem sta mišljena Netflix in Amazon Prime video — še dodatne 304 ure.

Podatek, da 43% gledalcev še vedno hoče spremljati programe v živo, je zame sicer presenetljiv. Predvidevam, da gre predvsem za starejše gledalce ali za športne navdušence. Kot sem omenila že pred tedni, svetovno nogometno prvenstvo zasenči vse, kar bi bilo sicer prioritetna medijska tema: migracije, koalicije, nesreče.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE