Kdor bo zmagal na Facebooku, bo postal župan

12.10.2018 / 06:08 Komentiraj
Ne obetam si kostanjev, odojkov in jabolk. Pričakujem prijazne objave. Žal pa tudi take, ki lahko nasprotnika uničijo.

Še nekaj dni in javni diskurz v Sloveniji bo podvržen interesom tistih, ki želijo prevzeti županske pozicije. Glede na bližajoče se lokalne volitve in skoraj nepregledno množico kandidatov v mnogih slovenskih mestih je to očitno.

Ob upoštevanju vsakdanjih informacijskih navad meščanov ter realnih in transparentnih možnosti oglaševanja je razumljivo, da osrednji mediji pri oglaševanju predvolilne kampanje ne bodo igrali bistvene vloge.

Predvidevam, da bo zmagovalec jesenskih lokalnih volitev tisti, ki bo kralj spletnih družbenih omrežij.

Osrednji mediji težko pokrijejo interese vseh krajev — razen Ljubljane in Maribora —, pa še v tem primeru samo, če bo res dober fight. Vse drugo bo prepuščeno drugačnim prijemom, ki bodo usmerjali predvolilno kampanjo.

Lokalni kandidati si ne morejo privoščiti dragih kampanj — vsaj ne na transparenten način —, zato bodo morali biti bolj izvirni.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE