Otroci in oglaševanje na internetu

26.10.2018 / 06:10 Komentiraj
V preteklosti nas je skrbelo, ali bodo otroci znali kritično spremljati televizijo. Potem pa so prišla družbena omrežja.

Oglaševalci se zavedajo, da so otroci najbolj zahtevna in težko dojemljiva, vendar tudi najbolj lojalna publika. Doslej so bili za množice oglaševalcev težje dosegljivi, toda z YouTubom postajajo veliko bolj.

Ofcom (britanski komunikacijski regulator) navaja podatke za leto 2017. Ti kažejo, da 40% otrok od 5 do 15 let poseduje tablični računalnik. Podatki PwC pa kažejo, da se bo spletni oglaševalski trg za otroke leta 2019 povečal na 1,2 milijarde dolarjev. Realno in pragmatično — toda srhljivo.

Vsebine na družbenih omrežjih prinašajo popolnoma novo dimenzijo bivanja, učenja in razumevanja sveta za otroke. Oglaševalski trg je pričakovano sledil trendom, ki jih omogoča sodobna uporaba medijev. Kljub dokazljivi korelaciji med anksioznostjo in čezmerno uporabo digitalnih medijev, gre posel v smer krepitve tržnega deleža najbolj ranljivih ...

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE