Primer Jeremy Kyle in krvoželjna publika

17.5.2019 / 06:08 Komentiraj
Boj za pozornost? Da je vendarle mogoče uspeti tudi brez cirkusa, nas opominjata slovenska predstavnika na Evroviziji.

Medijski trg je v norem, nezavidljivem položaju. Tekma tradicionalnih medijev z drugimi platformami je privedla do bizarnosti. Drži, da v tekmi za pozornost občinstva klasični mediji   izgubljajo bitko z družbenimi omrežji. Posredovanje informacij je tam cenejše in učinkovitejše.

Zdaj, ko imamo influencerje, za promocijo posameznikov, podjetij, storitev, produktov pravzaprav ne rabimo tiska, televizije in radia. Problem pa je, da je treba za iskanje medijskega občinstva biti vse bolj kreativen in bizaren. Zadnji škandal na britanski televiziji ITV dokazuje, kako daleč televizija lahko gre. Tudi predaleč.

V oddaji, ki jo vodi Jeremy Kyle, je eden od sodelujočih priznal, da je varal partnerko — no, to se je izkazalo na testu z detektorjem laži. Toda po tem razkritju se je zadeva sprevrgla v osebno tragedijo. Nesrečnik je naredil samomor.

NAROČI SE PRIJAVI SE

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na [email protected]
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE