Kulumne
#Messi #Katar 2022 #Nogomet
Nismo romantiki. Potrošniki smo. In zgodba je produkt.
Logo 17.12.2022 / 06.10

Vseeno je, kako se bo končala Messijeva zgodba. Razočaranje se dá z malo spretnosti prodati vsaj tako dobro kot srečen konec.

Osemnajstmetrska “Messijeva” reprezentančna majica, razobešena na Spomenik nacionalni zastavi v argentinskem mestu Rosario, nogometaševem rojstnem kraju. — [
REUTERS

O marketingu nimam pojma — kar je glede na to, koliko ve marketing o meni, svojevrsten absurd.
A ta na videz nenavadna relacija je povsem običajna. Kot redni konzumenti vsega mogočega igramo v sistemu potrošniške družbe precej pasivno vlogo. In čeprav na nek način vsi nekaj nekomu prodajamo, so tisti, ki to počnejo zares in s konkretnimi rezultati, vešča manjšina — vsi ostali pa se v igri iščemo, ne da bi njena pravila zares in v celoti razumeli.

Dobro, malo pretiravam. Popolnoma neuk kljub vsemu nisem. Marketing uporablja nekatere pojme in koncepte, ki so mi precej blizu. Recimo pripovedovanje zgodb. Na tem področju se načeloma počutim domače. Precejšen del mojega življenja je pač povezan s pisanjem takšnih in drugačnih besedil.

NAROČI SE
#Messi #Katar 2022 #Nogomet
Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino NAROČI SE
Share on
Za boljšo izkušnjo na spletni strani uporabljamo piškotke